نکات مهم در خرید تشک

برای انتخاب و خرید تشک خود وقت بگذارید و صاحب خوابی رویایی شوید.

 همه ما می‌دانیم که تقریبا یک سوم از عمر خود را در خواب سپری می‌کنیم. بنابراین برای اینکه خوابی راحت و شیرین را تجربه کنیم، می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم یکی از عواملی که بسیار در خوابیدن تاثیر دارد تشک مناسب است. یک تشک خوب می‌تواند تاثیر به سزایی در گذراندن روز ما تاثیر بگذارد. به طور مثل افرادی دارای بیماری‌های کمر درد و یا گردن درد دارند با انتخاب یک تشک مناسب می‌توانند صبحی بدون درد را آغاز کنند. ما در این مقاله نکات مهم در مورد خرید تشک مناسب را برای شما بازگو کنیم.

با ما همراه باشید.

قبل از خرید تشک تحقیق کنید

اغلب افراد قبل از خرید تشک، تحقیقات و بررسی‌هایی در رابطه با کالای مورد نظر خود انجام می‌دهند. بد نیست که در هنگام تحقیق کردن به نکات زیر دقت کنید.

اگر مشکلات مفصلی و استخوانی مانند کمر درد، گردن درد، سیاتیک، دیسک و …. دارید قبل از خرید با پزشک خود مشورت کنید. پزشکان تخصصی در مورد تشک‌ها ندارند اما نسبت به بیماری شما می توانند نوع تشک که برای شما مناسب است را معرفی کنند.

اولین گام برای خرید تشک، تحقیق کردن در مورد سابقه هر برند است سعی کنید یک برند معتبر را مدنظر خود قرار دهید و از مصرف کنندگان قبلی آن پرس و جو کنید. علاوه بر معیارهای شخصیتان از تجربه دیگران نیز بهره ببرید. در این صورت انتخاب بهتری خواهید داشت.

برای انتخاب تشک مناسب، فقط قیمت را معیار قرار ندهید. همه‌ی ما دوست داریم کالای مورد نیازمان را با قیمت پایین خریداری کنیم. اما تشک، کالایی است که هنگام خرید، حداقل انتظار پنج سال استفاده مفید از آن را داریم.

ممکن است شما در انتخاب و خرید لباستان اشتباه کنید و به راحتی آن لباس را کنار بگذارید و لباس دیگری بخرید. ولی در مورد تشک اینطور نیست. خرید تشک ارزان و بی‌کیفیت اولا باعث ناراحتی بدن و عدم آرامش خواب شما می‌شود در ثانی تشک‌های ارزان قیمت به علت استفاده از متریال بی کیفت، طول عمر کوتاهی دارد و بسیار زود فرسوده می‌شود. این امر توجیه اقتصادی ندارد زیرا شما مجبور به خرید مجدد تشک می‌شوید.

شعار شرکت ما : یکبار خرید، بهترین خرید….

نکاتی در خرید تشک

مراقب فروشندگان سودجو باشید

یکی از نکات مهمی که در خرید تشک باید توجه کنیم مراقب فروشندگان سو استفاده‌گر باشیم.

متاسفانه امروزه برند های زیادی هستند که خود را یک شرکت تولید کننده عالی معرفی می‌کنند و از نظر ظاهری بسیار موجه و ایده آل هستند اما در عمل محصولاتی بی‌کیفیت را در بازار عرضه می‌کنند و شگرد این شرکت‌ها تبلیغات زیاد است. با تبلیغات برند خود را یک برند درجه یک معرفی می‌کنند. این برند ها فریبنده هستند اما تعداد زیادی مصرف کننده ناراضی دارند. بنابراین یادتان باشد فریب ظاهر فروشگاه و محصولات را نخورید.

ممکن است خیلی از فروشندگان در معرفی محصولات خود اغراق کنند و یا محصول خود را ساخت کشور X معرفی کنند. دقت کنید که ارائه‌ی محصول خارجی باید صرفه‌ی اقتصادی داشته باشد. قیمت تشک را بررسی کنید. با یک حساب ساده می‌توانید بفهمید تشک محصول فلان کشور است یا فقط ادعا است. اگر قیمت تشک توجیه اقتصادی برای فروشنده نداشت، مطمئن باشید ادعای فروشنده در مورد خارجی بودن محصول کذب است. راجع به محل تولید محصول مطمئن شوید.

امروزه با دسترسی به اینترنت می‌توانید به راحتی راجع به هر برندی تحقیق کنید. فقط به ادعای فروشندگان بسنده نکنید. صحت ادعای فروشنده را بررسی کنید.

قبل از خرید خودتان شک را تست کنید

نکته بسیار مهمی که باید به آن عمل کنید خوابیدن بروی تشک در هنگام خرید است. برای تست راحتی و نرمی تشک صرفا به دست زدن و نشستن اکتفا نکنید و از فروشنده بخواهید تا فضایی برای خوابیدن شما فراهم کند. سعی کنید حداقل 10 تا 15 دقیقه روی تشکی که انتخاب کرده‌اید دراز بکشید. اجازه ندهید که فروشنده شما را با تبلیغات خود قانع کند. این یک خرید بزرگ است ، و اگر حداقل 10 دقیقه آن را امتحان نکنید نمی‌توانید از راحتی تشک مطمئن شوید. توجه داشته باشید زوج ها باید تشک را با هم تست کنند.سعی کنید اطلاعات بیشتری راجع به خصوصیات تشک کسب کنید. در هنگام آزمایش تشک به صدای غژغژ آن توجه کنید این صدا نشانه کیفیت پایین تشک می‌باشد.

به ضمانت و خدمات پس از فروش کالا دقت کنید

یکی از مهم‌ترین مسئله در مورد خرید تشک، خدمات پس از فروش و گارانتی آن می‌باشد. یک تشک خوب حداقل 10 سال ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش دارد چون یک تشک بی‌کیفیت بین بازه‌ی زمانی ۲ الی ۳ سال فرسوده خواهد شد. در صورت گارانتی کوتاه مدت، دقیقا در زمان بروز مشکل، گارانتی شما به پایان رسیده است.

در ضمن در نظر داشته باشید اکثر خدمات پس از فروش در مورد تعمیر محصول در صورت بروز مشکل است. یعنی شرکت گارانتی کننده تشک شما را در صورت داشتن مشکل از شما می‌گیرد و تعمیر می‌کند.

در مورد بعضی محصولات گارانتی کاملا کذب است و تولید کننده یا فروشنده هرگز پاسخگوی گارانتی محصول نمی‌باشد. سعی کنید از فروشگاه‌ها و برند های معتبر خرید کنید تا بعد از خرید نیز فروشنده و شرکت گارانتی کننده باسخگوی شما باشند.

برخی از برندها فقط داری چند مدل محدود تشک هستند و اغلب مشتری‌هایی که مدل‌های متفاوتی را می‌خواهند ترغیب به خرید محصولی مشابه می‌کنند. تا بتوانند اجناس خود را به آنها بفروشند.

یک فروشگاه ایده آل کالای خواب، در واقع باید یک کلینیک تخصصی باشد و هر گونه نیازی را پاسخگو باشد.

تشک‌های زست آلمان

برند زست یک شرکت آلمانی می‌باشد که سالیان زیادی است در زمینه طراحی و تولید کالای خواب مخصوصا تشک طبی فعالیت دارد. این برند آلمانی در ایران نیز نمایندگی دارد. شرکت زست تمام تلاش خود را کرده تا تشک های طبی، با بهترین متریال های روز دنیا و استاندارد جهانی تولید کند. تشک های این برند از ۲ تا ۲۰ سال گارانتی و خدمات پس از فروش دارد. برای اطلاعات بیشتر از مدل‌های تشک زست به سایت رسمی ان مراجعه کنید.

خوشحال می‌شویم نظر شما را بدانیم

نوشتن دیدگاه

تشک زست
Logo
Register New Account
مقایسه محصولات
  • Total (0)
مقایسه